Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych - okładka książki

Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych

Autor: Marta Korendo

Autorka podjęła pionierskie, szeroko zakrojone badania dotyczące rozumienia przez dzieci niesłyszące tekstów z podręczników szkolnych. Wyniki ujawniły ogromne braki, a nawet nieprzydatność pomocy naukowych pisanych z myślą o uczniach z wadą słuchu. Ta nowatorska i bardzo ważna dla praktyki pedagogicznej pozycja ukazuje przyczyny trudności w korzystaniu przez dzieci z uszkodzonym słuchem z tekstów pisanych, zawiera cenne propozycje zasadniczych zmian w programach kształcenia specjalnego. Zawarte w publikacji tezy będą z pewnością przydatne dla autorów kolejnych opracowań. Jej adresatami są zarówno rodzice, jak i nauczyciele oraz instytucje odpowiedzialne za kształcenie dzieci niesłyszących.

Oprawa miękka
Rok wydania 2009
Wymiar [mm] 170x250
EAN 9788372715555
ISBN 978-83-7271-555-5
Data 2011-03-04
ID 193137
cena 24.00 zł
Autor także

Nowe podejście w diagnozie i terapii logopedycznej - metoda krakowska

Jadwiga Cieszyńska, Zdzisława Orłowska-Popek, Marta Korendo (red.)

Zebrane w tomie artykuły dotyczą zagadnień niezwykle istotnych dla środowisk zainteresowanych problemami diagnozy i terapii logopedycznej oraz funkcjonowania psychospołecznego osób dotkniętych zaburzeniami mowy. Treści skupiają się wokół trzech bloków tematycznych:... więcej »

cena 28.35 zł