Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów - okładka książki

Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów

Autor: Anna Irena Szymańska

Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria „preferencje konsumentów”, a więc pojęcie, które bezpośrednio odnieść można do potrzeb, popytu oraz pragnień konsumentów. Głównym celem pracy jest wskazanie wpływu promocji na preferencje konsumentów oraz wynikające z nich deklarowane zachowania zakupowe.

EAN 9788380843165
Data 2025-02-06
ID 622602
cena 9.00 zł
Autor także

Społeczno-ekonomiczne przemiany w Nowej Hucie na początku XXI wieku

Monika Płaziak, Anna Irena Szymańska

Książka poświęcona jest problematyce funkcjonowania i rozwoju współczesnej Nowej Huty. Opracowanie ma charakter przede wszystkim empiryczny, jest efektem pogłębionych analiz przestrzennych, funkcjonalnych oraz społeczno-ekonomicznych, obejmujących znaczną... więcej »

cena 34.00 zł

Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów

Anna Irena Szymańska

Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria „preferencje konsumentów”, a więc pojęcie, które bezpośrednio odnieść można do potrzeb,... więcej »

POZYCJA NIEDOSTĘPNA

Place targowe i centra handlowe. Dwa oblicza współczesnego handlu w Polsce

Anna Irena Szymańska, Monika Płaziak

Monografia dotyczy wybranych aspektów funkcjonowania sektora handlu detalicznego w Polsce. Analizie poddano dwie formy instytucjonalne handlu, a mianowicie centra handlowe i place targowe, podkreślając w tytule odmienność tych form oraz wskazując na nie jako... więcej »

POZYCJA NIEDOSTĘPNA