Place targowe i centra handlowe. Dwa oblicza współczesnego handlu w Polsce - okładka książki

Place targowe i centra handlowe. Dwa oblicza współczesnego handlu w Polsce

Autor: Anna Irena Szymańska, Monika Płaziak

Monografia dotyczy wybranych aspektów funkcjonowania sektora handlu detalicznego w Polsce. Analizie poddano dwie formy instytucjonalne handlu, a mianowicie centra handlowe i place targowe, podkreślając w tytule odmienność tych form oraz wskazując na nie jako na reprezentatywne oblicza procesów dokonujących się we współczesnym handlu. Szczególnie istotny jest materiał empiryczny oraz próba zwrócenia uwagi na przenikanie się współcześnie różnych form handlu z punktu widzenia preferencji i zachowań konsumentów.

Oprawa miękka
Rok wydania 2021
EAN 9788380846135
ISBN 978-83-8084-613-5
ISSN 2450-7865
Data 2021-09-09
ID 505976
POZYCJA NIEDOSTĘPNA
Autor także

Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów

Anna Irena Szymańska

Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria „preferencje konsumentów”, a więc pojęcie, które bezpośrednio odnieść można do potrzeb,... więcej »

cena 19.00 zł

Społeczno-ekonomiczne przemiany w Nowej Hucie na początku XXI wieku

Monika Płaziak, Anna Irena Szymańska

Książka poświęcona jest problematyce funkcjonowania i rozwoju współczesnej Nowej Huty. Opracowanie ma charakter przede wszystkim empiryczny, jest efektem pogłębionych analiz przestrzennych, funkcjonalnych oraz społeczno-ekonomicznych, obejmujących znaczną... więcej »

cena 19.00 zł