Rozprawa poświęcona jest związkowi nauczania języka angielskiego i aspiracji rodzicielskich. Tematyka podyktowana jest ostatnimi przemianami zarówno językowymi, kulturowymi, jak i demograficznymi wywołanymi globalizacją i międzynarodową migracją. Monografia będzie pouczającą lekturą dla osób tworzących politykę językową w kraju, ośrodków kształcących nauczycieli języków obcych i, co bardzo istotne, dla rodziców szukających wskazówek, jak realizować swoje aspiracje w zakresie kształcenia językowego dzieci.
Monografia traktuje o nauczaniu uczniów z doświadczeniem migracji. Publikację wyróżnia szereg elementów koncepcyjnych. Należą do nich dość interdyscyplinarne ujęcie oraz zanurzenie w koncepcjach dydaktycznych i metodologicznych, które były wypracowywane w... więcej »
Publikację wyróżnia szereg elementów koncepcyjnych. Są nimi dość interdyscyplinarne ujęcie oraz zanurzenie w koncepcjach dydaktycznych i metodologicznych, wypracowywanych w krajach z bogatym doświadczeniem w nauczaniu wielojęzycznych migrujących uczących się.... więcej »
Monografia wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu [na efektywne, a zarazem atrakcyjne rozwiązania dydaktyczne], oferując jedenaście inspirujących tekstów, w których globalnej tendencji wczesnego rozwijania dwujęzyczności lub nawet wielojęzyczności nadano koloryt... więcej »