Na wspólnej drodze. Nauczyciele języka angielskiego o pracy z uczniami z doświadczeniem migracji - okładka książki

Na wspólnej drodze. Nauczyciele języka angielskiego o pracy z uczniami z doświadczeniem migracji

Autor: Joanna Rokita-Jaśkow, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin

Publikację wyróżnia szereg elementów koncepcyjnych. Są nimi dość interdyscyplinarne ujęcie oraz zanurzenie w koncepcjach dydaktycznych i metodologicznych, wypracowywanych w krajach z bogatym doświadczeniem w nauczaniu wielojęzycznych migrujących uczących się.

Oprawa miękka
Rok wydania 2024
Ilość stron 180
Wymiar [mm] 165x235
EAN 9788368260045
ISBN 978-83-68260-04-5
Data 2024-09-27
ID 606108
cena 42.00 zł
Autor także

The complexity of critical cultural awareness in L2 education. From theory to practice

Agata Wolanin

Podejście, zaproponowane przez Autorkę, jest oparte na transformacji postaw uczących się z etnocentrycznych na etnorelatywistyczne. W podejściu tym nie ma jednej czy dwóch wybranych kultur, lecz jest globalność współczesnego świata i jej poważne wyzwania.... więcej »

cena 25.00 zł

Nauczanie dzieci języków obcych. Globalne wyzwania, lokalne rozwiązania

Joanna Rokita-Jaśkow, Katarzyna Nosidlak (red.)

Monografia wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu [na efektywne, a zarazem atrakcyjne rozwiązania dydaktyczne], oferując jedenaście inspirujących tekstów, w których globalnej tendencji wczesnego rozwijania dwujęzyczności lub nawet wielojęzyczności nadano koloryt... więcej »

cena 23.00 zł

Foreign language learning at pre-primary level. Parental aspirations and educational practice

Joanna Rokita-Jaśkow

Rozprawa poświęcona jest związkowi nauczania języka angielskiego i aspiracji rodzicielskich. Tematyka podyktowana jest ostatnimi przemianami zarówno językowymi, kulturowymi, jak i demograficznymi wywołanymi globalizacją i międzynarodową migracją. Monografia... więcej »

cena 29.00 zł

Teaching English to Children with Special Educational Needs. Seria: Prace Monograficzne 994

Werona Król-Gierat

Praca dotyczy nauczania języka angielskiego jako obcego dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w systemie szkolnej integracji w jej najdoskonalszej formie – inkluzji. Autorka stawia sobie za cel zaproponowanie działań dydaktycznych zmierzających do... więcej »

POZYCJA NIEDOSTĘPNA