Teaching English to Children with Special Educational Needs. Seria: Prace Monograficzne 994 - okładka książki

Teaching English to Children with Special Educational Needs. Seria: Prace Monograficzne 994

Autor: Werona Król-Gierat

Praca dotyczy nauczania języka angielskiego jako obcego dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w systemie szkolnej integracji w jej najdoskonalszej formie – inkluzji. Autorka stawia sobie za cel zaproponowanie działań dydaktycznych zmierzających do optymalizacji sposobów nauczania języka angielskiego jako obcego. W tak zakrojonym zakresie tematycznym badania glottodydaktyczne należą ciągle do stosunkowo rzadko podejmowanych i bardzo potrzebnych zarówno w wymiarze edukacyjnym, jak i społecznym.

Oprawa miękka
Rok wydania 2020
Ilość stron 220
Wymiar [mm] 165x220
EAN 9788380845357
ISBN 978-83-8084-535-7
ISSN 2450-7865
Data 2020-12-02
ID 483173
POZYCJA NIEDOSTĘPNA
Autor także

Na wspólnej drodze. Nauczyciele języka angielskiego o pracy z uczniami z doświadczeniem migracji

Joanna Rokita-Jaśkow, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin

Monografia traktuje o nauczaniu uczniów z doświadczeniem migracji. Publikację wyróżnia szereg elementów koncepcyjnych. Należą do nich dość interdyscyplinarne ujęcie oraz zanurzenie w koncepcjach dydaktycznych i metodologicznych, które były wypracowywane w... więcej »

cena 40.00 zł

Na wspólnej drodze. Nauczyciele języka angielskiego o pracy z uczniami z doświadczeniem migracji

Joanna Rokita-Jaśkow, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin

Publikację wyróżnia szereg elementów koncepcyjnych. Są nimi dość interdyscyplinarne ujęcie oraz zanurzenie w koncepcjach dydaktycznych i metodologicznych, wypracowywanych w krajach z bogatym doświadczeniem w nauczaniu wielojęzycznych migrujących uczących się.... więcej »

cena 42.00 zł