Myślenie krytyczne w kontekstach edukacji wczesnoszkolnej - uwarunkowania nieobecności - okładka książki

Myślenie krytyczne w kontekstach edukacji wczesnoszkolnej - uwarunkowania nieobecności

Autor: Iwona Czaja-Chudyba

Praca ma charakter teoriopoznawczy oraz badawczy. Wynikające z badań wnioski potwierdzają potrzebę uświadamiania nauczycielom ważności wprowadzania konstruktywnego krytycyzmu do procesu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej. Dlatego ważna i aktualna staje się podstawowa teza niniejszej pracy, że tak teoretyczne, jak i praktyczne rozstrzygnięcia dotyczące edukacji nie mogą nie uwzględniać kategorii konstruktywnego krytycyzmu.

Oprawa miękka
Rok wydania 2013
Ilość stron 372
Wymiar [mm] 170x240
EAN 9788372718105
ISBN 978-83-7271-810-5
Data 2013-11-19
ID 275210
cena 35.00 zł
Autor także

Po latach traumy. Psychologiczne następstwa represji politycznych w Polsce w latach 1944-1956

Iwona Czaja-Chudyba

Praca jest poświęcona grupie ocalałych z represji politycznych. Włącza się w nurt rozważań na temat jednostek uwikłanych w bieg historii, będących ofiarami wydarzeń historycznych. Ma przybliżyć problematykę odległych następstw stresu pourazowego: reakcji posttraumatycznych,... więcej »

cena 25.69 zł

Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej

Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevič-Buś (red.)

Publikacja ukazuje różne obszary kształcenia doświadczeń, wiedzy i rozwoju dziecka, uwzględniając współczesne potrzeby małego odbiorcy, treści nauczania, metody i formy pracy najbardziej efektywne, które są prezentowane w teorii i praktyce pedagogicznej. Autorzy... więcej »

cena 24.00 zł

Early Education. Practice and Reflection

Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba (red.)

Publikacja ukazuje różne obszary kształcenia doświadczeń, wiedzy i rozwoju dziecka, uwzględniając współczesne potrzeby małego odbiorcy, treści nauczania, metody i formy pracy najbardziej efektywne, które są prezentowane w teorii i praktyce pedagogicznej. Autorzy... więcej »

cena 19.00 zł