Ocena i wspomaganie zdolności intelektualnych uczniów szkoły specjalnej. Seria: Prace Monograficzne 789 - okładka książki

Ocena i wspomaganie zdolności intelektualnych uczniów szkoły specjalnej. Seria: Prace Monograficzne 789

Autor: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Krzysztof Wołoszczuk

Publikacja dotyka zagadnień istotnych z punktu widzenia pedagogiki osób niepełnosprawnych intelektualnie. W pierwszej części autorzy dokonali prezentacji podstawowych terminów związanych z inteligencją oraz wybranych koncepcji teoretycznych wskazujących na możliwość rozważania inteligencji w kontekście teorii czynnikowej, fizjologicznej, poznawczej oraz rozwojowej. Rozdział drugi koncentruje się na istocie niepełnosprawności intelektualnej oraz problematyce oceny i wspomagania rozwoju intelektualnego w kontekście współczesnego ujęcia zjawiska niepełnosprawności intelektualnej. Prace Monograficzne 789.

Oprawa miękka
Rok wydania 2016
Ilość stron 139
Wymiar [mm] 145x205
EAN 9788380840461
ISBN 978-83-8084-046-1
ISSN 0239-6025
Data 2019-04-11
ID 438720
cena 17.00 zł
Autor także

Spotkanie z art brut. Seria: Prace Monograficzne 812

Elżbieta Lubińska-Kościółek

Spojrzenie Autorki, jako pedagoga specjalnego zainteresowanego sprawami kultury, pozwoliło na pokazanie różnych aspektów art brut (outsider art) w Polsce. Kreowanie człowieka niepełnosprawnego w tym aspekcie stanowi ważne zadanie związane z jego rehabilitacją.... więcej »

cena 19.00 zł

Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka. Konteksty teoretyczne i praktyczne (pierwszy rok życia)

Tamara Cierpiałowska (red.), Elżbieta Lubińska-Kościółek (red.)

Książkę wyposaża czytelnika – rodzica bądź opiekuna małego dziecka – zarówno w narzędzia, jak i wskazówki diagnostyczne. Dzięki wymienionym zabawom może uzyskać ważne informacje dotyczące rozwoju dziecka, w tym wyłowić pierwsze symptomy zaburzeń, ale także... więcej »

POZYCJA NIEDOSTĘPNA

Zastosowanie techniki eye trackingu w diagnozie dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Jacek J. Błeszyński, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Jolanta Zielińska

Monografia stanowi efekt współpracy zespołu wybitnych profesjonalistów, którzy zajęli się wykorzystaniem nowych koncepcji dotyczących roli analizy ruchów gałek ocznych w ocenie funkcjonowania percepcyjnego oraz aktywności poznawczej dzieci przejawiających... więcej »

POZYCJA NIEDOSTĘPNA