Monografia dotyczy edukacji zdalnej, która została wymuszona przez wybuch pandemii COVID-19, i analizuje ją z perspektywy studentów mieszkających na obszarach peryferyjnych. Zawiera analizy oparte na dwóch głównych wynikach projektu zatytułowanego „Zapobieganie wykluczeniu społecznemu po COVID-19 razem” (akronim „PC-SET”). Projekt był współfinansowany przez rządy Czech, Węgier, Polski i Słowacji za pośrednictwem grantów wyszehradzkich z Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego. Misją funduszu jest wspieranie idei zrównoważonej współpracy regionalnej w Europie Środkowej.
Prace Monograficzne 1262
Autorzy wypracowali rekomendacje na temat tworzenia Lokalnych Grup Wsparcia, wspierających społeczeństwo w okresach wdrożenia edukacji zdalnej w sytuacjach kryzysowych, zwłaszcza na tzw. „peryferyjnych” obszarach. Publikacja będzie stanowiła cenny przyczynek... więcej »