Remote education and its effects in selected peripheral areas in Poland from the students perspective  - okładka książki

Remote education and its effects in selected peripheral areas in Poland from the students perspective

Autor: Paweł Walawender, Damian Liszka

Monografia dotyczy edukacji zdalnej, która została wymuszona przez wybuch pandemii COVID-19, i analizuje ją z perspektywy studentów mieszkających na obszarach peryferyjnych. Zawiera analizy oparte na dwóch głównych wynikach projektu zatytułowanego „Zapobieganie wykluczeniu społecznemu po COVID-19 razem” (akronim „PC-SET”). Projekt był współfinansowany przez rządy Czech, Węgier, Polski i Słowacji za pośrednictwem grantów wyszehradzkich z Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego. Misją funduszu jest wspieranie idei zrównoważonej współpracy regionalnej w Europie Środkowej.

Prace Monograficzne 1262

Oprawa miękka
Rok wydania 2024
Ilość stron 132
Wymiar [mm] 167x240
EAN 9788368260878
ISBN 978-83-68260-87-8
Data 2025-04-30
ID 624377
ZAPOWIEDŹ!
Autor także

University of the National Education Commission of Krakow’s Recommendation book on the creation of Local Support Groups in crisis situations

Damian Liszka, Paweł Walawender

Autorzy wypracowali rekomendacje na temat tworzenia Lokalnych Grup Wsparcia, wspierających społeczeństwo w okresach wdrożenia edukacji zdalnej w sytuacjach kryzysowych, zwłaszcza na tzw. „peryferyjnych” obszarach. Publikacja będzie stanowiła cenny przyczynek... więcej »

cena 20.00 zł