Szkice o wielokulturowości. W kręgu edukacji elementarnej - okładka książki

Szkice o wielokulturowości. W kręgu edukacji elementarnej

Autor: Ewa Żmijewska


Zbiór tekstów będących rezultatem poszukiwań badawczych Autorki, dotyczących stanu faktycznego edukacji regionalnej, wielo- i międzykulturowej w wybranych rejonach Polski – na Kaszubach, Spiszu i Śląsku. Punk ciężkości położony jest na obszarze edukacji elementarnej.


Rok wydania 2011
Ilość stron 128
Wymiar [mm] 148x210
EAN 9788372716941
ISBN 978-83-7271-694-1
Data 2012-01-12
ID 216231
cena 18.00 zł
Autor także

Ingardenowskie tropy w edukacji. W hołdzie Romanowi Ingardenowi w Jego roku

Ewa Żmijewska (red.)

W monografii znajdujemy teksty pedagogów, filozofów, psychologów, historyków i językoznawców, którzy pochylili się nad fenomenem odpowiedzialności w filozofii Romana Ingardena i jej przeniesieniem na grunt pedagogiki. Artykuły w kontekście fenomenu odpowiedzialności... więcej »

cena 30.00 zł

Wartości w teorii i praktyce edukacyjnej

Irena Adamek, Zofia Szarota, Ewa Żmijewska (red.)

Książka zbudowana została wokół pięciu kluczowych zagadnień: Transmisja wartości, Rodzina i jej wartości, Pedagogia wartości, Wartości a edukacja, Dziecięce wartości. Podjęta przez autorów problematyka zaowocowała interesującymi tekstami, stanowiącymi rezultat... więcej »

cena 38.00 zł

Kształcenie nauczycieli. Modele - tendencje - wyzwania wielokulturowej rzeczywistości

Ewa Żmijewska (red.)

Publikacja wpisuje się w ożywiony nurt dyskusji na temat kształcenia oraz funkcjonowania nauczycieli w zmieniających się warunkach społecznych i edukacyjnych. Autorzy artykułów próbują odpowiedzieć na pytanie, jak kształcić nauczycieli do podejmowania nowych... więcej »

cena 36.00 zł

Wybrane konteksty współczesnej edukacji wczesnoszkolnej. Przedsiębiorczość - neuroedukacja - międzykulturowość. Seria: Prace monograficzne 978

Barbara Nawolska, Bożena Pawlak, Ewa Żmijewska

Publikacja wpisuje się w ożywiony nurt dyskusji na temat kształcenia oraz funkcjonowania nauczycieli w zmieniających się warunkach społecznych i edukacyjnych. Autorzy artykułów próbują odpowiedzieć na pytanie, jak kształcić nauczycieli do podejmowania nowych... więcej »

POZYCJA NIEDOSTĘPNA