Filologie obce - str. 2

Wyniki 29 - 38 spośród 38

Językowy obraz kobiety i mężczyzny w rosyjskiej prozie wiejskiej. Seria: Prace Monograficzne 780

Karina Zając-Haduch
stron: 188
oprawa miękka

Monografia poświęcona jest badaniom nad obrazem świata ukształtowanym w środowisku wiejskim, kołchozowym, gdzie trudne warunki życia, izolacja od innego świata wpływają na jego widzenie i ocenę. Autorka wybrała do analizy dwa obrazy: kobiety i mężczyzny, obydwa... więcej »

cena 31.00 zł

The impact of a national examination in foreign language on teaching, learning and the work of schools. Seria: Prace Monograficzne 820

Melanie Ellis
stron: 366
oprawa miękka

Monografia poświęcona jest wpływowi, jaki mają na nauczenie, uczenie się oraz pracę szkół egzaminy państwowe z języka obcego. Adresowana jest do nauczycieli języka angielskiego, dyrektorów szkół, lokalne władze oświatowe, uczniów, rodziców, osoby odpowiedzialne... więcej »

cena 34.00 zł

Boom i McOndo. Wokół nowej prozy hispanoamerykańskiej. Seria: Prace Monograficzne 793

Marcin Sarna
stron: 281
oprawa miękka

Książka stanowi interdyscyplinarne studium, a przedstawione w niej spojrzenie na wymianę pokoleń w prozie iberoamerykańskiej z pewnością może zainteresować szerokie grono czytelników. Autor proponuje miłośnikom literatury latynoskiej cenny klucz, który pozwala... więcej »

cena 44.00 zł

Kategoria nieokreśloności w perspektywizacji tekstu i jego przekładu. Studium kognitywne

Magdalena Filar
stron: 222
oprawa miękka

Jest to jedna z niewielu prac - nie tylko na polskim rynku - poruszających problemy przekładu z odwołaniem do teorii wypracowanych przez przedstawicieli różnych nurtów językoznawstwa kognitywnego. Świadczy o wielkiej erudycji i kompetencji badawczej Autorki.... więcej »

cena 34.00 zł

Bodies out of Rule. Transversal Readings in Canadian Literature and Film

Tomasz Sikora
stron: 162
oprawa miękka

Książka ma dwojaki charakter. Z jednej strony jest spojrzeniem na kwestię cielesności w wybranych utworach filmowych i literackich, które osadzone są w kontekście kultury kanadyjskiej, a szerzej - w kontekście nowoczesnej kultury zachodniej. Z drugiej strony... więcej »

cena 34.00 zł

Foreign language learning at pre-primary level. Parental aspirations and educational practice

Joanna Rokita-Jaśkow
stron: 342
oprawa miękka

Rozprawa poświęcona jest związkowi nauczania języka angielskiego i aspiracji rodzicielskich. Tematyka podyktowana jest ostatnimi przemianami zarówno językowymi, kulturowymi, jak i demograficznymi wywołanymi globalizacją i międzynarodową migracją. Monografia... więcej »

cena 44.00 zł

Rosyjskie teorie przekładu literackiego

Tadeusz Szczerbowski
stron: 254

Książka poświęcona teoriom przekładu artystycznego stworzonym przez rosyjskojęzycznych uczonych, tj. Rosjan, mieszkańców byłego Związku Radzieckiego oraz autorów zagranicznych, których prace ukazały się w przekładzie rosyjskim i należą do kanonu lektur przekładoznawczych... więcej »

cena 42.30 zł

Na wspólnej drodze. Nauczyciele języka angielskiego o pracy z uczniami z doświadczeniem migracji

Joanna Rokita-Jaśkow, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin
stron: 204
oprawa miękka

Monografia traktuje o nauczaniu uczniów z doświadczeniem migracji. Publikację wyróżnia szereg elementów koncepcyjnych. Należą do nich dość interdyscyplinarne ujęcie oraz zanurzenie w koncepcjach dydaktycznych i metodologicznych, które były wypracowywane w... więcej »

POZYCJA NIEDOSTĘPNA

Języki specjalistyczne w ujęciu diachronicznym i synchronicznym 2

Beata Malczewska, Joanna Woźniakiewicz
stron: 268
oprawa miękka

W drugim tomie monografii Języki specjalistyczne w ujęciu diachronicznym i synchronicznym zebrano różnorodne artykuły naukowe, których punktem stycznym są rozważania o językach specjalistycznych od strony teoretycznej i praktycznej. Teksty napisane w językach... więcej »

POZYCJA NIEDOSTĘPNA

Teaching English to Children with Special Educational Needs. Seria: Prace Monograficzne 994

Werona Król-Gierat
stron: 220
oprawa miękka

Praca dotyczy nauczania języka angielskiego jako obcego dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w systemie szkolnej integracji w jej najdoskonalszej formie – inkluzji. Autorka stawia sobie za cel zaproponowanie działań dydaktycznych zmierzających do... więcej »

POZYCJA NIEDOSTĘPNA